Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 14 May 2024 10:15:50 +0300

Tere!

Raasiku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/03778 
aadressile Harju maakond, Raasiku vald, Raasiku alevik, 11103 Maardu-Raasiku 
tee// 11103 Maardu-Raasiku tee lõik 1// 2// Heina tänav// Tehase tee 2// 
2a// Tehase tee lõik 20// 4, Harju maakond, Raasiku vald, Raasiku alevik, 
11103 Maardu-Raasiku tee// Tehase tee 2// 2a// Tehase tee lõik 4 (Tehase tee 
2 jalg- ja jalgrattatee, Tehase tee 2 välisvalgustus) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tehase tee lõik 4 65101:001:0289 11317 Raasiku 
Elektri tee 65101:001:0724 11103 Maardu-Raasiku tee lõik 2 65101:001:0723 
Tehase tee lõik 20 65101:001:0722 11103 Maardu-Raasiku tee 65101:007:0056

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26980389>  (menetlus nr: 
424180), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 24.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Raasiku Vallavalitsus) või menetleja (ARVO TÄKS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister